Thursday, July 26, 2007

Moving on upppp!

Yup yup after mooching off my little sister for the past 2 months Gabby and I are finally moving into our own place! We are going to be on 3rd floor which is top floor and I am totally ok with that as we have a deck/balcony thing and hey no worries about stomping feets above us!

So far though no furniture and stuff from UK soooo we may be sitting in a pretty bare apartment for awhile haha.....our stuff is estimated to arrive on the 3rd so here's hoping!

We will have my laptop, a small tv, a couch from Grams, and a few other things so should not be too bad just no beds for now....but again not a big deal we are used to camping it haha!

Just sooooo ready to have our own place and heck the indoor pool bit does not hurt either!

Now once we get settled there I am still holding out hope for a full time job to happen........ughhhh

Gareth will arrive in 154 days and my oh my I cannot wait!!!!

Sunday, July 22, 2007

Boredom at it's Finest

6 pm on a Sunday night nothing to do nothing to money to do anything with anyway either! I am getting sooooo scared as we are moving into our own apartment here on the 31st! Granted I will be walking distance to both sets of my grandparents but I do have to start thinking budgets and bills and whatnot! eeeekkkk! Real world here I come!

I am sooo excited though for Gabby and I to get our own space seeing how we been mooching off my little sister for past 2 months. I am very grateful to her and all she has done for us for sure.

I am now employed for 2 retail places barely making over minimum wage...gotta love what a bachelors in psych will get ya in state of Michigan! Sigh. I do have an interview this next month that I hope results in a full time job!!! Seeing how so far not even getting 40 hours between two jobs!